مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:102023-12-25بين الملل

خواننده انقلابی در اروپا از فلسطین خواند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به همت جامعه فلسطینیان یونان و همراهی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان ویژه برنامه ای در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به میزبانی مرکز فرهنگی «پُریا» شهر آتن برگزار .

- محسن توسلی از خوانندگان فعال عرصه تولید آثار موسیقایی مرتبط با موضوع مقاومت طی روز های گذشته با همراهی رایزنی فرهنگی ایران در یونان به اجرای چند قطعه موسیقایی با موضوع فلسطین پرداخت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به همت جامعه فلسطینیان یونان و همراهی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان ویژه برنامه ای در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به میزبانی مرکز فرهنگی پُریا شهر آتن برگزار شد که طی آن محسن توسلی از خوانندگان فعال عرصه تولید آثار انقلابی و حوزه مقاومت به اجرای برنامه پرداخت.

با وجود فضای رسانه ای و حمایت دولتی از رژیم صهیونیستی در یونان استقبال جوانان حاضر در این نشست از این رویداد موسیقایی قابل توجه بود.

در این نشست که با حضور رییس جامعه فلسطینیان یونان، رییس مرکز فرهنگی پُریا، رایزن فرهنگی کشورمان در یونان و مهدی زرشکیان مرشد ورزش های زورخانه ای و جمعی از فرهیختگان یونانی برگزار شد، برای اولین بار کلیپ س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواننده انقلابی در اروپا از فلسطین خواند

خواننده انقلابی در اروپا از فلسطین خواند