مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:202024-01-10سياسي

بیش از 100 دولت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند


معاون رییس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی با اشاره به محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان توسط دولت های مختلف بیان کرد: بیش از 100 دولت در دنیا و مجامع جهانی این حادثه را محکوم کردند و این بی سابقه است.

- ایسنا/کرمان معاون رییس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی با اشاره به محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان توسط دولت های مختلف بیان کرد: بیش از 100 دولت در دنیا و مجامع جهانی این حادثه را محکوم کردند و این بی سابقه است.

محمد حسینی عصر امروز 20 دی ماه در حاشیه مراسم هفتیمن روز شهادت شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران گفت: این حادثه باعث اندوه همگان مخصوصا اعضای هیئت دولت شد.

وی هدف حضور خود در کرمان را عرض تسلیت و تسلی خاطر خانواده شهدا و مردم کرمان دانست و در ادامه با اشاره به حضور برخی از اعضای هیئت دولت بیان کرد: وظیفه خود می دانم که به دیدار خانوداه شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان برویم و اعلام کنیم که در کنار آنان هستیم.

معاون رییس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با روحیه مصمم تری از مکتب حاج قاسم سلیمانی تبعیت شود و کسانی که این جنایت را انجام دادند باید هر چه سریعتر به مجازات عملشان برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 100 دولت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند

بیش از 100 دولت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند