مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:002024-01-02اقتصادي

سابقه سکونت 5 ساله، معیار اصلی تخصیص زمینِ طرح جوانی جمعیت در خراسان شمالی


مدیرکل راه وشهرسازی خراسان شمالی گفت: با توجه به کمبود زایشگاه در شهرهای استان عموم خانواده ها در شهر بجنورد که محل تولد فرزند است اقدام به ثبت نام نموده اند که مقرر شد محل صدور شناسنامه والدین و همچنین مدرکی که سابقه سکونت 5 ساله را مشخص نماید معیار کار قرار گیرد.

- سیدعلی میرکریمی، مدیرکل راه وشهرسازی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه نهضت ملی مسکن برای دولت سیزدهم از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهارکرد: در همین راستا رییس جمهور در جلسه شورای عالی مسکن بر واگذاری اراضی مازاد کلیه دستگاه های اجرایی استان ها برای ساخت مسکن تاکید کردند و همچنین به موجب قانون بانک ها موظف هستند تا 20 درصد از تسیهلات بانکی را به ساخت نهضت ملی مسکن تخصیص دهند.

وی گفت: با توجه به وظایف سنگینی که وزارت راه وشهرسازی و به تبع آن ادارات کل راه وشهرسازی در استان ها دارند، اقدامات می بایست اولویت بندی شوند و به دلیل کمبود زمین در شهرهای خراسان شمالی اولویت اول این اداره کل ساخت مسکن برای فاقدین مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن است.

مدیرکل راه وشهرسازی خراسان شمالی افزود: با پیگیری های لازم توانستیم نسبت به شناسایی و آغاز عملیات الحاق اراضی به شهرهای استان گام موثری برداریم که می توان از مهمترین آن به تصویب الحاق هزار ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سابقه سکونت 5 ساله، معیار اصلی تخصیص زمینِ طرح جوانی جمعیت در خراسان شمالی

سابقه سکونت 5 ساله، معیار اصلی تخصیص زمینِ طرح جوانی جمعیت در خراسان شمالی