مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 19:252024-01-03ورزشي

شکست سنگین نیان الکترونیک در خانه


تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال ایران تن به شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال ایران، عصر امروز دو تیم نیان الکترونیک مشهد و پاس گرگان در سالن مهران مشهد به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار سفیدپوشان پاس با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

در 2 ست ابتدایی این دیدار، تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد با عملکردی ضعیف، بازی را با نتایج 25 بر 16 و 25 بر 20 واگذار کرد.

اما در ست سوم شاگردان حامد صمدی که نمی خواستند در مقابل چشمان هواداران خود بازی را به حریف گرگانی خود واگذار کنند با نمایش عملکردی نسبتا مناسب توانستند این ست را با نتیجه 25 بر 21 به پیروزی برسند.

در ست چهارم نیز از همان ابتدا شاگردان عیسی سنگدوبینی در تیم پاس گرگان با در دست گرفتن نتیجه و ایجاد اختلاف در امتیازات، در پایان با نتیجه 25 بر 22 به پیروزی رسیدند و با این برد به نهمین پیروزی خود در لیگ برتر رسیدند.

شاگردان حامد صمدی با این شکست با 21 امتیاز در رده دهم جدول و تیم پاس گرگان نیز با این پیروزی 24 امتیازی و در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است.

در بازی رفت تیم پاس گرگان با نتیجه 3 بر 2 تیم نیان الکترونیک مشهد را در گرگان شکست داده بود روز چهارشنبه 20 دی ماه تیم نیان الکترونیک مشهد در رفسنجان مهمان تیم مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست سنگین نیان الکترونیک در خانه

شکست سنگین نیان الکترونیک در خانه