مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:252024-01-10سياسي

تبیین دستاوردهای چهل ساله و روشنگری مهمترین هدف از برگزاری دهه فجر باشد


امام جمعه اصفهان با تاکید بر تبیین دستاوردهای چهل ساله و روشنگری مهمترین هدف از برگزاری دهه فجر باشد گفت: دلیل بیشتر ایراد گرفتن ها، ندانستن و بی توجهی است در حالی که زمانی حکومت حق ادامه پیدا می کند که مردم دانا باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در جلسه ستاد عالی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، تبیین و متوجه نمودن مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی را مهم دانست و اظهار داشت: باید در تمام طول سال این مسائل را برای مردم بازگو کنیم و هدف دهه فجر نیز همین امر است، یعنی همه باید دست اندکار باشیم تا تعقل مردم را بالا ببریم.

  وی افزود: بسیاری از مسائل را مردم نمی دانند و وظیفه ما این است که این توجه را ایجاد کنیم، هم چنان که می بینیم قسمت عمده قرآن کریم نیز تبیین و روشن کردن مردم است، چرا که تا انسان نسبت به موضوعی علم نداشته باشد نمی تواند از آن طرفداری کند.

امام جمعه اصفهان با بیان حوادث جنگ صفین و مخالفت بخشی از سپاه امیرمومنان(ع) و شکل گیری خوارج به دلیل جهل و ناآگاهی مردم گفت: دلیل بیشتر ایراد گرفتن ها، ندانستن و بی توجهی است در حالی که زمانی حکومت حق ادامه پیدا می کند که مردم دانا باشند، لذا لازمه رسیدن بشر به دوران رشد خود در زمان اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین دستاوردهای چهل ساله و روشنگری مهمترین هدف از برگزاری دهه فجر باشد

تبیین دستاوردهای چهل ساله و روشنگری مهمترین هدف از برگزاری دهه فجر باشد