مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 18:352024-01-20حوادث

بازداشت عاملان قمه کشی و کشف انبار لوازم خانگی قاچاق در ساری


جانشین انتظامی استان مازندران از بازداشت عاملان قمه کشی در کمتر از 10 ساعت در ساری خبر داد و تاکید کرد: پلیس با هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد می کند.

- ایسنا/مازندران جانشین انتظامی استان مازندران از بازداشت عاملان قمه کشی در کمتر از 10 ساعت در ساری خبر داد و تاکید کرد: پلیس با هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد می کند.

سردار سید موسی حسینی امروز (30 دی ماه) در این باره توضیح داد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد در شهر ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

در بررسی انجام شده مشخص شد 2 نفر از اراذل و اوباش با سلاح سرد، یک نفر را مجروح کردند و مصدوم به بیمارستان منتقل شده است.

وی بیان کرد: متهمان پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بودند.

ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و با اشراف اطلاعاتی موفق شدند عاملان قمه کشی را در کمتر از 10 ساعت شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کنند.

او با اشاره به اینکه با بازرسی از خودروی متهمان، 2 عدد سلاح سرد شامل قمه و تبر کشف شد، اظهار کرد: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت عاملان قمه کشی و کشف انبار لوازم خانگی قاچاق در ساری

بازداشت عاملان قمه کشی و کشف انبار لوازم خانگی قاچاق در ساری