مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:202023-12-24بين الملل

مذاکرات در قاهره درباره غزه ادامه دارد


پس از مذاکراتی که رهبران جنبش حماس با مسؤولان مصری انجام دادند، اکنون سران جنبش جهاد اسلامی فلسطین برای سفر به قاهره جهت بررسی برخی موضوعات و در راس آنها توقف حملات به نوار غزه و بازسازی آن آماده می شوند.

- پس از مذاکراتی که رهبران جنبش حماس با مسؤولان مصری انجام دادند، اکنون سران جنبش جهاد اسلامی فلسطین برای سفر به قاهره جهت بررسی برخی موضوعات و در راس آنها توقف حملات به نوار غزه و بازسازی آن آماده می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی منابع خاص به العربی الجدید گفتند: سفر هیئت جنبش جهاد اسلامی فلسطین به ریاست زیاد النخاله در چارچوب تکمیل مذاکراتی انجام می شود که پیش از این با جنبش حماس به رهبری اسماعیل هنیه انجام شد و طی آن ایده های طرح سیاسی پیشنهادی برای مرحله پس از اتمام جنگ در غزه ارائه شد که بر احیای کمیته گروه های فلسطینی به عنوان حرکتی برای بازسازی سازمان آزادی بخش و تشکیل کابینه ای تکنوکرات تا زمان برگزاری انتخاباتی استوار است که به یک دولت منتخب ختم شود.

در حالی که یک منبع آگاه از میانجیگری های مصر به العربی الجدید گفت، تصور قاهره از آینده حاکمیت در مناطق فلسطینی بر لزوم مشارکت تمامی گروه های فلسطینی و تعیین جانشینی برای محمود عباس در ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین استوار است، اما روزنامه واشنگتن پست به نقل از برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات در قاهره درباره غزه ادامه دارد

مذاکرات در قاهره درباره غزه ادامه دارد