مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 10:252024-01-14اقتصادي

تامین 195 میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب سد قوچم


استاندار کردستان با بیان اینکه پروژه سامانه انتقال آب از سد قوچم به دهگلان با جدیت در حال انجام است، از پیشرفت 78 درصدی این پروژه با تخصیص 195 میلیارد تومان خبر داد.

- تامین 195 میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب سد "قوچم" ایسنا/کردستان استاندار کردستان با بیان اینکه پروژه سامانه انتقال آب از سد قوچم به دهگلان با جدیت در حال انجام است، از پیشرفت 78 درصدی این پروژه با تخصیص 195 میلیارد تومان خبر داد.

اسماعیل زارعی کوشا شامگاه گذشته 23 دی در جلسه بررسی مشکلات پروژه های اقتصادی، صنعتی، عمرانی و حوزه کشاورزی شهرستان قروه که در سالن شهدای گمنام برگزار شد، آخرین وضعیت این پروژها را مورد نقد و بررسی قرار داد.

وی پروژه سد قوچم را یکی از پروژه های در حال پیگیری و رایزنی جهت بهره برداری در سال آینده عنوان کرد و گفت: این موضوع را به صورت خاص از لحاظ تخصیص اعتبار با نظم و جدیت و بدون وقفه باید در موقع مقرر به اتمام برسد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه پروژه سامانه انتقال آب از سد قوچم به دهگلان با جدیت در حال انجام است، گفت: مشکل آب شهرستان های قروه و دهگلان در حوزه شرب، کشاورزی و صنعتی با اجرای این کلان پروژه برطرف می شود.

زارعی کوشا اظهار کرد: این پروژه امسال تاکنون 195 میلیارد تومان تخصیص داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 195 میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب سد قوچم

تامین 195 میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب سد قوچم