مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:102024-01-10سياسي

دشمنان اسلام می دانند که روند پیروزی به نفع جبهه حق است


رییس دانشگاه تبریز خون شهدای مقاومت را نتیجه بخش دانست و تاکید کرد: هیچ کدام از این خون ها هدر نخواهد رفت و اگر دشمن این چنین دیوانه وار جنایت می کند، - رییس دانشگاه تبریز خون شهدای مقاومت را نتیجه بخش دانست و تاکید کرد: هیچ کدام از این خون ها هدر نخواهد رفت و اگر دشمن این چنین دیوانه وار جنایت می کند، به خاطر سراسیمگی است؛ چراکه روند کنونی را می بیند که زمانی مردم فلسطین سلاحی جز سنگ نداشتند؛ ولی امروز تا این اندازه قوی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین همایش بین المللی مقاومت، با حضور رییس و اعضای هیئت رییسه دانشگاه تبریز، فرماندار شهرستان تبریز، رایزن فرهنگی عراق در جمهوری اسلامی، معاون فرمانده محور حشدالشعبی در شمال عراق، اساتید، دانشجویان، کارکنان و دانشجویان بین المللی دانشگاه های استان در دانشگاه تبریز برگزار شد.

صفر نصراله زاده، رییس دانشگاه تبریز طی سخنانی در این همایش اظهار کرد: مقابله حق و باطل در طول تاریخ وجود داشته اما ظهور و بروز واقعی آن بعد از بعثت پیامبر(ص) دیده شد و در دوران 23 ساله پیامبری شان تحول عظیمی در جهان اسلام ایجاد شد.

وی ادامه داد: این دوره فراز و نشیب زیادی داشت و مقابله ی حق و باطل در شرایطی انجام شد که جبهه حق بعد از رحلت پیامبر(ص) باید اتحاد خود را حفظ می کرد تا دچار مشکل نشود و اگر امروز گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان اسلام می دانند که روند پیروزی به نفع جبهه حق است

دشمنان اسلام می دانند که روند پیروزی به نفع جبهه حق است