مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 14:552024-01-18فناوري

هیچ قطعی سراسری اینترنت در سال گذشته میلادی نداشتیم


رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه بخشی از گزارش انجمن تجارت الکترونیک و بخش فیلترینگ در خصوص رکورد ایران در خاموشی مطلق اینترنت خلاف واقع است، - رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه بخشی از گزارش انجمن تجارت الکترونیک و بخش فیلترینگ در خصوص رکورد ایران در خاموشی مطلق اینترنت خلاف واقع است، گفت: این ادعاها بدون پشتوانه کارشناسی بوده و چنین تیترهایی افکار عمومی را مخدوش و ایجاد ناامیدی می کند.

امیر محمد زاده لاجوردی- رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- در گفت و گو با ایسنا، در باره گزارش اخیر انجمن موسوم به تجارت الکترونیک تهران اظهار کرد: با وجود اینکه در متن نکاتی خوبی داشت اما تیترهای آن غیر کارشناسی، سیاسی و بعضا خالی از حقیقت بود.

در سال گذشته میلادی، کشور هیچ قطعی سراسری اینترنت نداشته است و حتی دولت در برابر تقاضای قطعی اینترنت در زمان کنکور نیز مقاومت کرد و برخلاف سنوات قبل اینترنت به صورت مقطعی نیز قطع نشد.

وی افزود: این تیتر گزارش که در خاموشی مطلق اینترنت در دنیا رکورد دار هستیم خلاف واقع و بدون پشتوانه کارشناسی است و چنین تیترهایی افکار عمومی را مخدوش و ایجاد ناامیدی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ قطعی سراسری اینترنت در سال گذشته میلادی نداشتیم

هیچ قطعی سراسری اینترنت در سال گذشته میلادی نداشتیم