مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 21:102023-12-30سياسي

دشمنان نظام هیچ گاه برای خدمت به ما کاری را انجام نمی دهند


فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: دشمنان نظام و انقلاب هیچ گاه برای خوشایندی و خدمت به ما کاری را انجام نمی دهند و در همه موضوعات با ما دشمنی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، سردار محمدقربان ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران امشب در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد جامع شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهادت شهید رضی با اشاره به وقوع حوادث سال 1388 اظهار کرد: حماسه نهم دی ماه بعد از اینکه دشمنان و معاندین داخلی فتنه ای در سال 1388 ایجاد کردند، رقم خورد.

وی افزود: آنجایی که بر اثر مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات یک قدرت قوی کسب کرده بود که می توانست در تعامل با دنیا از قدرت بیشتر برخوردار شود و منابع بسیار زیادی به نفع کشور به دست بیاورد، دشمنان با طراحی از قبل و با استفاده از عناصری که در انتخابات شرکت کرده بودند، توطئه ایجاد کردند و قریب به هشت ماه برای کشور مشکلاتی به وجود آوردند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: وقتی مردم مشاهده کردند که بحث این افراد تنها انتخابات نیست و علیه دین و انقلاب شعار می دهند و در نهایت به تکایا و هیأت های عاشورای حسینی هتک حرمت کردند در روز 9 دی از تمام سلایق و از هر جناحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان نظام هیچ گاه برای خدمت به ما کاری را انجام نمی دهند

دشمنان نظام هیچ گاه برای خدمت به ما کاری را انجام نمی دهند