مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 15:102023-12-27اقتصادي

بازاریابی تهاجمی بیمه رازی با تمرکز به بیمه های خرد


سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار شرکت بیمه رازی با تاکید بر بازاریابی تهاجمی گفت: شرکت بیمه رازی بازاریابی تهاجمی را با محوریت بیمه گذاران و شبکه فروش با برنامه ای به روز دنبال خواهد کرد و تمرکز ویژه ای بر بیمه نامه های خرد دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی منیژه یادگاری- سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار شرکت بیمه رازی که مهمان هشتاد و دومین سه شنبه های پاسخگویی بود، اظهار کرد: با توجه به رویکرد شرکت بیمه رازی در زمینه بازاریابی مبنی بر بازاریابی تهاجمی، برنامه های فعلی شرکت با محوریت بیمه گذاران و شبکه فروش طراحی و تدوین شده است.

او با تاکید بر اینکه در برنامه های بازاریابی تهاجمی شرکت بیمه رازی به بازارداری و بازارسازی توجه ویژه ای شده است، خاطرنشان کرد: از برنامه های حوزه بازاریابی شرکت می توان به حفظ مشتریان، توسعه بازار، توانمندسازی شبکه فروش به ابزار بازاریابی نوین، افزایش نرخ تمدید بیمه نامه، شخصی سازی سبد بیمه برای بیمه گذاران و ورود به بازارهای جدید اشاره کرد.

یادگاری ادامه داد: در بازار رقابتی امروز، بیمه گذاران با آگاهی کامل و با بررسی شرکت ها به بازار ورود می کنند، از این رو باید شبکه فروش آموزش دیده در بازار به فعالیت بپردازد و این در حالی است که بزرگترین نقطه تمایز شرکت های بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازاریابی تهاجمی بیمه رازی با تمرکز به بیمه های خرد

بازاریابی تهاجمی بیمه رازی با تمرکز به بیمه های خرد