مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 15:502023-12-27ورزشي

رییس کمیته ملی پارالمپیک: از ملی پوشان حمایت خاص می کنیم


غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز چهارشنبه ششم دی ماه، با حضور در فدراسیون قایقرانی از نزدیک در جریان روند تمرینات ملی پوشان تیم پاراکانو قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز با حضور در دریاچه آزادی از اردوی تیم ملی پاراکانو بازدید و با علیرضا سهرابیان رییس و دیگر مسئولان فدراسیون قایقرانی گفت و گو کرد.

در این بازدید که به همراه سعید سلگی معاون ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک انجام شد، ورزشکاران تیم ملی پاراکانو مشکلات و دغدغه های خود را با رییس کمیته ملی پارالمپیک مطرح کردند.

رییس کمیته ملی پارالمپیک در این بازدید از خوابگاه، رستوران و سالن بدنسازی فدراسیون قایقرانی بازدید و دقایقی را نیز در دریاچه آزادی با همراهی ملی پوشان تیم پاراکانو قایقرانی کرد.

در ادامه کارگری نشستی با سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی داشت.

  رییس کمیته ملی پارالمپیک در این نشست گفت: برای من مهم است که از نزدیک شرایط ورزشکاران را درک کنم و به همین دلیل در تمام بازدیدها حتما آن ورزش را تجربه خواهم کرد تا در کنار ورزشکاران سختی کار آن ها را تجربه کنم و بتوانم وضعیت ایشان را درک کنم و با در نظر گرفتن این شرایط تصمیم گیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته ملی پارالمپیک: از ملی پوشان حمایت خاص می کنیم

رییس کمیته ملی پارالمپیک: از ملی پوشان حمایت خاص می کنیم