مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 17:412023-12-27اقتصادي

فعالیت 403 بیمارستان و مرکز درمانی تأمین اجتماعی در سراسر کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چابهار، سید هاشم موسوی در جمع مسئولان چابهار اظهار کرد: تعداد بیمه شدگان اصلی سازمان تأمین اجتماعی در سیستان و بلوچستان بیش از 241 هزار نفر و تعداد بازنشستگان و مستمری بگیران اصلی استان نیز حدود 54 هزار نفر که با احتساب افراد تحت تکفل آنان به 875 هزار نفر می رسد.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی در سیستان وبلوچستان برای ارائه خدمات بیمه ای به بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران این استان در حال حاضر 14 شعبه، به همراه 6 شعبه اقماری و 4 کارگزاری در اختیار دارد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: در حال حاضر همچنین مدیریت درمان تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان در بخش درمان مستقیم دارای 2 بیمارستان شامل بیمارستان 256 تختخوابی در زاهدان، بیمارستان 32 تختخوابی در زابل به همراه 2 پلی کلینیک تخصصی در شهرهای زاهدان و چابهار و نیز چهار درمانگاه عمومی در شهرهای زاهدان، خاش، سراوان و ایرانشهر است.

موسوی افزود: سازمان تأمین اجتماعی هم اکنون با حدود 500 شعبه بیمه ای و 403 بیمارستان و مرکز درمانی در استان های مختلف کشور، برای ارائه خدمات بیمه ای و درمانی به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارآفرینان مشغول به فعالیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 403 بیمارستان و مرکز درمانی تأمین اجتماعی در سراسر کشور

فعالیت 403 بیمارستان و مرکز درمانی تأمین اجتماعی در سراسر کشور