مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:002024-01-07اقتصادي

بانوان، 72 درصد افراد تحت حمایت کمیته امداد رزن هستند


در حال حاضر 72 درصد از افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رزن بانوان بوده که این تعداد از بانوان سرپرستی 700 خانواده را عهده دار هستند.

- ایسنا/همدان رییس کمیته امداد شهرستان رزن گفت: در حال حاضر 72 درصد از افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رزن بانوان بوده که این تعداد از بانوان سرپرستی 700 خانواده را عهده دار هستند.

رضا صادقی مصور در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: در 9 ماهه سال جاری با اعتباری افزون بر پنج میلیارد تومان برای 50 زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ایجاد اشتغال شده است.

وی افزود: افزایش اعتمادبه نفس و ارتقاء سطح زندگی از جمله اهداف فرآیند توانمندسازی بوده که در این زمینه همکاران این نهاد ضمن حفظ کرامت زنان و بانوان سرپرست خانوار، به آنها می آموزند که چگونه با شناسایی تمامی منابع موجود استعدادهای خود و اعضای خانواده را شکوفا کرده و به منظور بهره برداری اقتصادی آن را توسعه دهند.

صادقی مصور با تأکید بر اینکه توانمندسازی مددجویان از مهمترین فعالیت های کمیته امداد به شمار می رود، خاطرنشان کرد: مشکل فقر و تأمین معیشت خانواده های نیازمند باید از طریق ایجاد اشتغال برای نیازمندان و رسیدن آنها به استقلال و خودکفایی به صورت ریشه ای مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان، 72 درصد افراد تحت حمایت کمیته امداد رزن هستند

بانوان، 72 درصد افراد تحت حمایت کمیته امداد رزن هستند