مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 12:202024-01-18ورزشي

پارک های علم و فناوری کشور سبب شگفتی روسای جمهور کشورهای دیگر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، آیت الله ابراهیم رییسی صبح پنجشنبه در ادامه سفر به شهرستان های شرق استان تهران، پس از سفری کوتاه به فیروزکوه، - رییس جمهور گفت: پارک های علم و فناوری کشور سبب شگفتی روسای جمهور کشورهای دیگر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، آیت الله ابراهیم رییسی صبح پنجشنبه در ادامه سفر به شهرستان های شرق استان تهران، پس از سفری کوتاه به فیروزکوه، با حضور در دماوند در دیدار با مردم شریف این دو شهرستان که در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور دماوند برگزار شد با تاکید بر استفاده درست از ظرفیت های کشور اظهار کرد: اگر مدیری روحیه تحولی و جهادی و مردمی ندارد کنار گذاشته شود و کار به دست نیروی جوان تحول گرا سپرده شود.

رییسی با اشاره به اینکه شهدا بر ما ناظر هستند و کار آنها در جبهه ها هموار نبوده است افزود: دوران بعد از دفاع مقدس کارهای بسیاری انجام شده، پارک های علم و فناوری جای شگفتی رؤسای جمهور و نخست وزیران کشورهای دیگر است و اذعان دارند که با وجود تحریم چگونه به این فناوری دست یافته ایم.

رییس جمهور با بیان اینکه کشور ما پیشرفته است گفت: برخی نمی خواهند حقایق را بپذیرند و ما از کار جهاد باز نخواهیم ایستاد و در همه عرصه ها به قله خواهیم رسید و در این راه خستگی و ناامیدی ممنوع است و تلاش شبانه رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک های علم و فناوری کشور سبب شگفتی روسای جمهور کشورهای دیگر است

پارک های علم و فناوری کشور سبب شگفتی روسای جمهور کشورهای دیگر است