مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:152024-01-17سياسي

حضور حداکثری در انتخابات با بازگشت به قرائت امام و رهبری محقق می شود


دبیرکل مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم گفت: برای حضور حداکثری باید به قرائت امام و رهبری از انتخابات برگردیم که حضور حد اکثری همراه با رقابت واقعی بین نامزدها و مشارکت جدی و قوی مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی در دیدار اعضای این مجمع با آیت الله حسینی بوشهری گفت: در موضوع انتخابات آنچه که از امام راحل(ره) به یادگار داریم این بود که مجلس در راس امور است و آنچه در توصیه های مقام معظم رهبری، مخصوصاً از ابتدای سال جاری گوشزد می شود و تأکید می کنند، اهمیت بخشیدن به حضور مردم در تمام صحنه های انقلاب و خصوصا حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای هست.

بنایی انتخابات مجلس شورای  اسلامی که از آن به عنوان خانه ملت یاد می شود را مهم دانست و گفت: مجلس به عنوان قوه مقننه منشأ تصمیمات اساسی در کشور هست و بایستی با حضور حد اکثری مردم در پای صندوق های رأی، هم این جایگاه را ارتقاء بخشید، امنیت کشور را تضمین کرد، برای مردم امیدآفرینی کرد و سرمایه اجتماعی کشور را افزایش داد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره جایگاه جامعه مدرسین حوزه در عرصه انتخابات گفت: در دو دهه اخیر در ایام نزدیک به انتخابات، جامعه مدرسین محل مراجعه گروه ها وجناح ها بود و جمعیت های زیادی از شهرستان ها و استان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری در انتخابات با بازگشت به قرائت امام و رهبری محقق می شود

حضور حداکثری در انتخابات با بازگشت به قرائت امام و رهبری محقق می شود