مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 10:252024-01-18پزشكي

دستگاه آنژیوگرافی به بیمارستان امام حسین(ع) ملایر رسید


رییس شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: دستگاه آنژیوگرافی به بخش آنژیوگرافی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر اضافه شد.

- ایسنا/همدان رییس شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: دستگاه آنژیوگرافی به بخش آنژیوگرافی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر اضافه شد.

دکتر کریم میرزایی در گفت و گو با ایسنا، مطرح کرد: دستگاه آنژیوگرافی با سلامت و در شرایط و ضوابط ایمنی به بیمارستان امام حسین (ع) رسید.

میرزایی ادامه داد: با آماده شدن فضای فیزیکی بخش آنژیوگرافی بیمارستان امام حسین(ع)، این بخش به زودی قابلیت خدمت رسانی به همشهریان را خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه ملایر دومین شهر پرجمعیت استان است، گفت: وجود این دستگاه در شناسایی و درمان بیماران قلبی_عروقی شهرستان ملایر از اهمیت بالایی برخوردار است.

میرزایی خاطرنشان کرد: اضافه شدن دستگاه آنژیوگرافی به بیمارستان امام حسین(ع) که به همت وزارت بهداشت و درمان ،دانشگاه علوم پزشکی همدان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر و مجمع خیرین سلامت شهرستان در چند روز آینده اتفاق می افتد، کمک شایانی به کاهش هزینه های درمانی بیماران قلبی_ریوی شهرستان ملایر و شهرستان های هم جوار می کند.

رییس شبکه بهداشت و درمان ملایر یادآور شد: این دستگاه پس از نصب و راه اندازی در آینده ای نزدیک مورد استفاده همشهریان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه آنژیوگرافی به بیمارستان امام حسین(ع) ملایر رسید

دستگاه آنژیوگرافی به بیمارستان امام حسین(ع) ملایر رسید