مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:202024-01-20فناوري

حمله به سیستم های ویندوزی توسط یک بدافزار


طبق اعلام کارشناسان امنیت سایبری AgentTesla یک بدافزار ویندوزی نوشته شده به زبان دات نت است که جهت سرقت اطلاعات حساس از سیستم های قربانیان طراحی شده است.

- طبق اعلام کارشناسان امنیت سایبری AgentTesla یک بدافزار ویندوزی نوشته شده به زبان دات نت است که جهت سرقت اطلاعات حساس از سیستم های قربانیان طراحی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واژه ویروس های رایانه ای اغلب به جای بدافزار استفاده می شود، هرچند در واقع این دو واژه به یک معنی نیستند و در دقیق ترین معنی، ویروس برنامه ای است که خود را مدام تکثیر کرده و رایانه را با گسترش خود از یک فایل به فایل دیگر آلوده می کند، سپس وقتی فایل ها از یک رایانه به دیگری کپی شده و بین دو یا چند رایانه به اشتراک گذاشته می شوند، از کامپیوتر آلوده به دیگران منتقل می شود و این روند همچنان ادامه پیدا می کند.

باج افزارها دارای برخی ویژگی های کلیدی هستند که آن را از دیگر نرم افزارهای مخرب مجزا می کند که رمزگذاری غیرقابل شکست از جمله ویژگی های آن است؛ به این معنی که نمی توان فایل ها را خودتان رمزگشایی کنید اما باج افزار می تواند انواع فایل ها، از اسناد تا تصاویر، فایل های صوتی و سایر مواردی که ممکن است روی رایانه باشد، رمزگذاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به سیستم های ویندوزی توسط یک بدافزار

حمله به سیستم های ویندوزی توسط یک بدافزار