مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 13:452024-01-03سياسي

طوفان الاقصی برنامه های اسراییل را به هم ریخت


مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران گفت: طوفان الاقصی سبب شد اسراییل که می خواست خود را بازسازی کند و روابط خود را با کشورها درست کند را به هم ریخت.

- ایسنا/زنجان مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران گفت: طوفان الاقصی سبب شد اسراییل که می خواست خود را بازسازی کند و روابط خود را با کشورها درست کند را به هم ریخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب امروز (چهارشنبه 13 دی ماه) در اجتماع بزرگ علماء، روحانیون و طلاب استان زنجان که در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی، در رابطه با اثرات عملیات طوفان الاقصی بر روندهای جهانی، منطقه ای و داخلی، اظهار کرد: سرعت تحولات از پیش بینی ها جلو افتاده است اما سیاست مداران عالم تحلیل می کنند و حاکمان جهان نیز برآورد ارائه می دهند و براساس برآوردهایی که دولت های مختلف و سیاست مداران ارائه می دهند، می گویند روندهای جهانی به گونه ای است که سال 2030 تحولاتی در هندسه و نظم جهانی اتفاق می افتد.

وی با اشاره به سند امنیت ملی سال 2023 آمریکا که با امضای بایدن منتشر شد، افزود: این روندها براساس قاعده بوده است نه اینکه یک شتاب دهنده یا پیشران ویژه ای اتفاق بیافتد؛ یکی از شتاب دهنده ها و پیشران ها عملیات طوفان الاقصی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی برنامه های اسراییل را به هم ریخت

طوفان الاقصی برنامه های اسراییل را به هم ریخت