مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 23:402024-01-20بين الملل

انصارالله: آمریکا با اقدامات اشتباه به دنبال بهبود وجهه خود است


عضو شورای عالی سیاسی یمن شامگاه شنبه و در پی حملات متجاوزانه آمریکا به مواضع جنبش انصارالله و حمایت این کشور از جنگ علیه غزه، تاکید کرد در حالی که یمن از طریق عملیات نیروهای مسلح خود تلاش می کند جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه را متوقف و به محاصره مردم آن پایان دهد، - عضو شورای عالی سیاسی یمن شامگاه شنبه و در پی حملات متجاوزانه آمریکا به مواضع جنبش انصارالله و حمایت این کشور از جنگ علیه غزه، تاکید کرد در حالی که یمن از طریق عملیات نیروهای مسلح خود تلاش می کند جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه را متوقف و به محاصره مردم آن پایان دهد، آمریکا با اقدامات اشتباه به دنبال بهبود وجهه خود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت: شیطان پرستی آمریکا با امتناع از توقف تجاوز اسراییل به غزه و پایان دادن به محاصره مردم غزه، برای جهانیان آشکارتر شده است.

وی افزود پس از اینکه آمریکا با اعلام حق وتو در شورای امنیت علیه قطعنامه توقف تجاوز و محاصره غزه در مقابل اراده بین المللی ایستاد و انگلیس هم از این قطعنامه حمایت نکرد، دنیا زشتی این دو کشور را به چشم دید.

الحوثی تصریح کرد در حالی که یمن از طریق عملیات نیروهای مسلح خود تلاش می کند جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه را متوقف و به محاصره مردم آن پایان دهد، آمریکا خواست وجهه خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: آمریکا با اقدامات اشتباه به دنبال بهبود وجهه خود است

انصارالله: آمریکا با اقدامات اشتباه به دنبال بهبود وجهه خود است