مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:502023-12-27حوادث

بیش از 3 تن چوب «تاغ» قاچاق در میامی کشف شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی گفت: در هفته اخیر سه هزار و 190 کیلوگرم چوب «تاغ» قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

- ابراهیم صادقی، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در میامی اظهار کرد: در هفته اخیر سه هزار و 190 کیلوگرم چوب تاغ در شهرستان میامی با همکاری نیروهای یگان حفاظت این اداره و مأموران انتظامی شهرستان میامی کشف و ضبط شد.

وی افزود: در هفته اخیر سه خودروی نیسان بار حامل محموله قاچاق چوب تاغ طی گشت های شبانه و ایست بازرسی های مشترک بین یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی با پاسگاه های انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی از توقیف خودروها و دستگیری افراد سودجو خبر داد و گفت:: پرونده تخلف قضایی این افراد تشکیل شد و در مراجع قضایی تحت پیگیری قرار دارد.

صادقی ضمن تشکر از فرماندهی انتظامی و نیروهای تحت امر از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مبنی بر انواع تهدید به جنگل ها و مراتع مانند قطع درختان و دست درازی به تاغزارها، تغییر کاربری، تصرف و تعدی به اراضی ملی، تخریب عرصه و تغییر کاربری و آتش سوزی مراتع و جنگل ها، مراتب را از طریق تلفن 139 و 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت شبانه روزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3 تن چوب «تاغ» قاچاق در میامی کشف شد

بیش از 3 تن چوب «تاغ» قاچاق در میامی کشف شد