مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:352024-01-03سياسي

تبعیت از ولایت ویژگی بازر شهید سردار سلیمانی بود


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالی گفت: تبعیت از ولایت ویژگی بارز شهید سردار قاسم سلیمانی بود.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالی گفت: تبعیت از ولایت ویژگی بارز شهید سردار قاسم سلیمانی بود.

سرهنگ عین الله حاتمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت اظهار کرد: شهید سردار سلیمانی هیچ گاه از چهارچوب ولایت خارج نشدند و همیشه خود را سرباز ولایت می دانستند.

وی افزود: با برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی باید ویژگی و خصایص رفتاری و اخلاقی این شهید بزرگوار اسلام به همه مردم بازنشر شود تا همه با ایشان آشنا شوند .

سرهنگ حاتمی با بیان اینکه روحیه جهادی و خستگی ناپذیری یکی از ویژگی های مهم سردار سلیمانی است، ادامه داد: می دیدیم که این شهید بزرگوار صبح در عراق، ظهر در سوریه و شب در تهران مشعول مجاهدت بودد و هیچ گاه خسته نمی شد و امروز مدیران با داشتن روحیه جهادی و کار جهادی و خدمت به مردم می توانند راه حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهند.

وی تاکید کرد: زمانی که حاج قاسم در جبهه مقاومت حضور پیدا کردد و به مبارزه علیه داعش پرداخت به این مسئله توجه نمی کرد که چه قومیت، گروه و یا مذهبی مورد ظلم قرار گرفته و برای رضای خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیت از ولایت ویژگی بازر شهید سردار سلیمانی بود

تبعیت از ولایت ویژگی بازر شهید سردار سلیمانی بود