مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 16:152024-01-10فرهنگي

تالیف کتاب «هم نواز» حمید قنبری تمام شد/ رونمایی در ارسباران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، مراسم رونمایی از کتاب «هم نواز» با تالیف حمید قنبری ساعت 18 روز شنبه بیست و سوم دی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

- تالیف کتاب هم نواز حمید قنبری تمام شد/ رونمایی در ارسباران کتاب هم نواز با تالیف حمید قنبری تهیه شده و شامل 30 قطعه هم نوازی تمبک و سنتور بر اساس کتاب های پشنگ کامکار است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، مراسم رونمایی از کتاب هم نواز با تالیف حمید قنبری ساعت 18 روز شنبه بیست و سوم دی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

کتاب هم نواز قطعاتی برای هم نوازی تمبک و سنتور دارد که با هدف تسهیل در هم نوازی تهیه و تنظیم شده است.

حمید قنبری مولف این کتاب گفت: تمامی قطعات از کتاب های شیوه سنتورنوازی و گلنار نوشته جناب آقای پشنگ کامکار انتخاب شده اند چرا که این کتاب ها طی سالیان متمادی از خوش سابقه ترین مجموعه های آموزشی بوده و نزد علاقه مندان از محبوبیت خاصی برخوردارند.

عادت و اصرار به تشکیل کلاس های انفرادی و خصوصی، باب شدن کلاس های مجازی، خودآموز ها و ضبط های استودیویی با سیستم دیجیتال، همگی از مواردی هستند که به فاصله ها بیش از پیش دامن زده و همنوازان را روز به روز از هم دورتر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالیف کتاب «هم نواز» حمید قنبری تمام شد/ رونمایی در ارسباران

تالیف کتاب «هم نواز» حمید قنبری تمام شد/ رونمایی در ارسباران