مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:502024-01-07اقتصادي

مصرف روزانه بنزین چقدر است؟


مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از میانگین مصرف روزانه بنزین به 113 میلیون لیتر، خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از بهره برداری بخشی از واحد های کیفی سازی طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه نفت آبادان تا پایان امسال خبر داد و گفت: میانگین مصرف بنزین در دی ماه امسال به 113 میلیون لیتر در روز رسیده است.

  جلیل سالاری بعداز ظهر روز گذشته (شنبه 16 دی ماه) در حاشیه آیین امضای قرارداد واگذاری 450 هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی به منظور احداث پتروپالایشگاه شهید سلیمانی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مصرف بنزین کشور در ماه های گذشته به طور میانگین روزانه حدود 116 میلیون لیتر بود که این مقدار در روندی کاهشی، در ماه جاری به 113 میلیون لیتر رسیده است و اگر روند همچنان کاهشی باشد، امیدواریم بتوانیم مصرف را مدیریت کنیم.

وی افزود: نزدیک به 55 درصد از خودرو های کلان شهر ها فرسوده هستند که مصارف بالایی دارند و نیاز است جایگزینی این خودرو ها انجام شود تا در بحث ناترازی تأثیرگذار باشد.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش همچنین از اجرای برنامه هایی برای افزایش ظرفیت تولید بنزین کشور خبر داد و گفت: در طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان، بخشی از طرح های تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف روزانه بنزین چقدر است؟

مصرف روزانه بنزین چقدر است؟