مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 16:002024-01-16بين الملل

هشدار تحلیلگر هاآرتص درباره انفجار قریب الوقوع اوضاع در کرانه باختری اشغالی


پس از عملیات دوگانه در شهرک رعنانا، رسانه های رژیم صهیونیستی نسبت به وجود خطر جدی آغاز آتش درگیری قریب الوقوع در کرانه باختری بسیار وسیع تر از آنچه از ابتدای جنگ علیه غزه رخ داده، - پس از عملیات دوگانه در شهرک رعنانا، رسانه های رژیم صهیونیستی نسبت به وجود خطر جدی آغاز آتش درگیری قریب الوقوع در کرانه باختری بسیار وسیع تر از آنچه از ابتدای جنگ علیه غزه رخ داده، هشدار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آموس هرییل، تحلیلگر مسایل نظامی روزنامه عبری زبان هاآرتص امروز (سه شنبه) اظهار کرد، حمله با چاقو و زیر گرفتن با خودرو در رعنانا که در آن یک زن کشته و 17 اسراییلی دیگر زخمی شدند، یک غافلگیری کامل نبود و از زمان آغاز جنگ در نوار غزه تلاش های بسیاری از سوی برخی نیروها از کرانه باختری برای اجرای حملاتی انجام شد.

هرییل در ادامه مدعی شد، دو فرد مهاجمی که پس از عملیات با سلاح سرد توسط نیروهای اسراییلی بازداشت شدند، از ساکنان مناطق نزدیک به الخلیل بودند، یکی از آنها در کارواشی در رعنانا کار می کرده، آن دو در گذشته به دلایلی امنیتی از ورود به اراضی اشغالی منع شده بودند اما بدون مجوز وارد شدند.

این تحلیلگر هاآرتص با اشاره به اینکه این حمله اکنون فضای وسیعی را برای کشمکش ها بر سر ورود کارگران فلسطینی از کرانه باختری برای کار در اراضی اشغالی فراهم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار تحلیلگر هاآرتص درباره انفجار قریب الوقوع اوضاع در کرانه باختری اشغالی

هشدار تحلیلگر هاآرتص درباره انفجار قریب الوقوع اوضاع در کرانه باختری اشغالی