مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:152023-12-24اقتصادي

پیست دیزین بعد از تأیید استاندارد رفع پلمب می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز پیست اسکی دیزین سال گذشته به دلیل قدیمی و غیراستاندارد بودن برخی تجهیزات آن تعطیل شد که پس از پیگیری های لازم با حمایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در حال بازسازی است و بعد از گرفتن تاییدیه استاندارد در .

- ایسنا/البرز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز پیست اسکی دیزین سال گذشته به دلیل قدیمی و غیراستاندارد بودن برخی تجهیزات آن تعطیل شد که پس از پیگیری های لازم با حمایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در حال بازسازی است و بعد از گرفتن تاییدیه استاندارد در کمترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد افضلی روز یکشنبه سوم دی ماه پس از بازدید از بخش های مختلف و رصد وضعیت قطعات فنی تله کابین دیزین و کارگاه های پیست، در جریان آخرین روند بازسازی قرار گرفت و دستورات لازم را به منظور فعالیت مجدد این مجموعه ورزشی صادر کرد.

وی با تاکید بر اینکه پیست بین المللی دیزین نماد گردشگری ورزشی البرز است، از رفع پلمب پیست بین المللی دیزین در کمترین زمان ممکن خبر داد و گفت: پیست اسکی دیزین سال گذشته به دلیل قدیمی و غیراستاندارد بودن برخی تجهیزات آن تعطیل شد که پس از پیگیری های لازم با حمایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در حال بازسازی است و بعد از گرفتن تاییدیه استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست دیزین بعد از تأیید استاندارد رفع پلمب می شود

پیست دیزین بعد از تأیید استاندارد رفع پلمب می شود