مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 11:052023-12-29سياسي

هنرمندان می توانند فرهنگ ایثار را در جامعه جریان دهند


هنرمندان با نشان دادن و ترسیم از خودگذشتگی و مقاومت، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه جریان سازی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد در اختتامیه دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی منطقه ای ایثار که در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: شهدا در دفاع از حیثیت، وطن، دین، استقلال، عزت، عقاید و ارزش ها از جان خود گذشتند و اینک وظیفه ما است که با زنده نگاه داشتن آنان ارزش ها و آرمان ها را حفظ کنیم.

وی گفت: شهدا نسبت به مردم مهربان ترین، دلسوز ترین و عاشق ترین هستند چرا که هشت سال را برای دفاع از مردم جانانه جنگیدند و  برای مردم افتخار آفریدند.

امام جمعه بجنورد : اینک باید قصه ایثار ایرانیان در جنگ، در امداد رسانی در حادثه ها از جمله سیل و زلزله، در دفاع از حرم و در هر جای دیگر هنرمندانه به تصویر کشیده شود و این فرهنگ در جامعه ترویج داده شود.

وی گفت: آنگاه که ارزش ها در قالب هنر در جامعه ای ارایه شود در آن جامعه آن ارزش حفظ خواهد شد که در این راستا الگوهای زیادی از جمله قرآن کریم و آثار بزرگان، ادیبان و شاعران داریم.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه باید بسترهای لازم را برای هنرنمایی هنرمندان فراهم کنیم افزود: استعداد های جوانان و نوجوانان در زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان می توانند فرهنگ ایثار را در جامعه جریان دهند

هنرمندان می توانند فرهنگ ایثار را در جامعه جریان دهند