مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 08:102024-01-14اقتصادي

مشکلی در تامین کود کشاورزی در آذربایجان غربی وجود ندارد


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه مشکلی در تامین کود نداریم، گفت: 83 هزار و 500 تن انواع کودهای کشاورزی در استان در 9 ماهه امسال تامین و توزیع شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه مشکلی در تامین کود نداریم، گفت: 83 هزار و 500 تن انواع کودهای کشاورزی در استان در 9 ماهه امسال تامین و توزیع شده است.

محمود مظلومی در گفت و گو با ایسنا افزود: بیش از 10هزار و 65 تن کود شیمیایی بین کشاورزان متقاضی در شهرستان ارومیه تا پایان آذر ماه توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه روند توزیع کودهای کشاورزی مورد نیاز استان شامل کودهای ازته، فسفاته و پتاسه فقط از طریق صدور حواله الکترونیک انجام می گیرد، افزود: 109 کارگزار بخش خصوصی، تعاونی های روستایی، تعاونی تولید، شرکت های خدمات فنی مشاوره ای تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در شهرستان های آذربایجان غربی کار توزیع کود مورد نیاز کشاورزان استان را به عهده دارند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی تصریح کرد: تحویل کودهای شیمیایی یارانه دار با حواله الکترونیکی صادر شده از سامانه پایش مواد کودی امکان پذیر است و برای این منظور هم اطلاعات فردی کشاورزان باید در سامانه پهنه بندی ثبت شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در تامین کود کشاورزی در آذربایجان غربی وجود ندارد

مشکلی در تامین کود کشاورزی در آذربایجان غربی وجود ندارد