مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 17:152023-12-24اقتصادي

پیشرفت 94 درصدی جهاد آبرسانی در قلعه گنج/ توجه ویژه به جنوب استان کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ،  علیرضا عبدیان مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمان، در مصاحبه ای با اشاره به قرارداد قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با شرکت آبفا در طرح جهادآبرسانی اظهارداشت: - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان از پیشرفت 94 درصدی طرح جهاد آبرسانی در روستاهای قلعه گنج در جنوب این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ،  علیرضا عبدیان مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمان، در مصاحبه ای با اشاره به قرارداد قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با شرکت آبفا در طرح جهادآبرسانی اظهارداشت: در شهرستان قلعه گنج  36  روستای بالای 20  خانوار در قرارداد اول امام حسن مجتبی قرارداشتند که تا کنون به  29  روستا آبرسانی انجام شده و 7 روستای دیگر تا پایان امسال از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند می شوند.

وی افزود: برای اجرای طرح های آبرسانی در روستاهای شهرستان قلعه گنج 5 حلقه چاه حفر و تجهیز و 55  کیلومتر لوله گذاری شد و 2  باب مخزن ذخیره به حجم یکهزار متر مکعب احداث شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان خاطر نشان کرد: تا کنون 131  میلیارد ریال اعتبار برای این روستاها اعتبار هزینه شده و ان شاالله پس از اتمام این طرح در قرارداد دیگری سایر روستاهایی که در تنش آبی قرار دارند در این طرح قرار بگیرند و مشکل آنها رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 94 درصدی جهاد آبرسانی در قلعه گنج/ توجه ویژه به جنوب استان کرمان

پیشرفت 94 درصدی جهاد آبرسانی در قلعه گنج/ توجه ویژه به جنوب استان کرمان