مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:152024-01-07دانش

پارک های علم و فناوری تلاش کنند بخش مهمی از اقتصاد فناورانه باشند


معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور گفت: انتظار می رود پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان بخش مهمی از زنجیره اقتصاد مبتنی بر فناوری و دانش باشند و به توسعه اقتصاد درون زا کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور در نشست روسای پارک های علم و فناوری که در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار شد، تحقق تکمیل زنجیره اقتصاد مبتنی بر دانش توسط پارک های علم و فناوری را نیازمند تمرکز بر پیشبرد ارزش آفرینی اقتصادی و هدایت شرکت های کوچک و متوسط دانش محور و کارآفرین به سمت زنجیره ای ارزش منتخب دانست.

وی افزود: در این مسیر باید بستر سازی  لازم برای انتقال و توسعه فناوری، تولید با ارزش افزوده بالا و ورود به بازارهای جهانی برای شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری صورت گیرد.

شکل گیری زنجیره های ارزش معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور تاکید کرد: باید ظرفیت های که در حوزه های مختلف در پارک های علم و فناوری وجود دارد در قالب شبکه ای از کانون های مشخص و مرتبط با زنجیره های ارزش ساماندهی شود.

وی در ادامه به فعالیت هایی که در معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در جریان است پرداخت و گفت: طرح توسعه زنجیره های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک های علم و فناوری تلاش کنند بخش مهمی از اقتصاد فناورانه باشند

پارک های علم و فناوری تلاش کنند بخش مهمی از اقتصاد فناورانه باشند