مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 13:312023-12-22سياسي

آل هاشم: فرمول دشمن عصبانی کردن مردم و کشاندن آن ها به خیابان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی (ره) این شهر  اظهار کرد: اقدام اخیر دشمنان در هک سامانه سوخت، اقدامی استیصالی و از روی  درماندگی است که به اقتدار و امنیت کشور ضربه  و خدشه ای وارد  نمی کند و تنها مزاحمتی  چند ساعته برای مردم دارد.

وی با بیان اینکه دشمن  روی مسائلی دست می گذارد که نهایتا حس نارضایتی عمومی را تشدید کندُ گفت: دست گذاشتن روی زیرساخت ها مهمی همچون پمپ بنزین و تلاش برای اختلال در روند فعالیت  آن  به دلیل فراگیری گسترده ای که دارد باعث می شود دامنه احساس نارضایتی عمومی تا حد زیادی بالا برود.

خطیب جمعه تبریز افزود: البته باید  به این نکته اشاره کنم  که ضریب حملات به زیرساخت های  حساس ما خیلی بالاست و الحق و الانصاف در حوزه امنیت سایبری اقدامات قابل توجهی انجام شده است اما اجازه اختلال حتی در یک مورد نیز نباید به دشمن داده شود.

 به دشمن اجازه ندهیم از یک سوراخ دوباره بگزد آل هاشم تصریح کرد: باید در حوزه امنیت سایبری اقدامات کافی اطمینان بخش و نفوذ ناپذیر انجام دهیم و انتظار از مسئولان  این است که به دشمن اجازه ندهیم از یک سوراخ دوباره بگزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل هاشم: فرمول دشمن عصبانی کردن مردم و کشاندن آن ها به خیابان است

آل هاشم: فرمول دشمن عصبانی کردن مردم و کشاندن آن ها به خیابان است