مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 07:552023-12-26سياسي

تعداد صندوق های انتخاباتی شهری و روستایی باشت مشخص شد


فرماندار باشت از مشخص شدن تعداد صندوق های رای خبر داد و گفت: تعداد صندوق های رای نسبت به انتحابات گذشته در این شهرستان افزیش پیدا کرده است.

- نادر گرامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: توسط هیئت اجرایی بخش بوستان تصمیم گرفته شد یک صندوق یا یک شعبه رای به شعبه های اخذ رای به دلیل اینکه شهر بوستان با افزایش جمعیت نسبت به انتخابات دور گذشته روبرو شده هم در مسیر جاده ترانزیتی قرار دارد اضافه شود.

گرامی افزود: در هیئت اجرایی مصوب شد یک شعبه به شعبه های اخذ رای در شهرستان باشت نسبت به انتخابات دور گذشته اضافه شود در انتخابات دور گذشته در مجموع 46 صندوق اخذ رای در شهرستان داشتیم که با اضافه شدن این یک صندوق به 47 صندوق افزایش یافت.

وی ادامه داد: 33 صندوق در حوزه بخش مرکزی و 14 صندوق در بخش بوستان است که از این مجموع 17 صندوق در شهر باشت 2 صندوق در شهر بوستان و 28 صندوق دیگر روستایی به صورت سیار و صندوق های شهر نیز ثابت هستند.

فرماندار باشت عنوان کرد: با توجه به نیاز و با توجه به تجربیات انتخابات دور گذشته و تعرفه هایی که در هر صندوق اخذ شده با درصدی افزایش انتخابات را برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: تعداد نیروهای مورد نیاز که معمولا در هر صندوق نیاز هستند شامل نماینده فرماندار و بخشدار که یک نفر بوده و در شعبات شلوغ نماینده فرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد صندوق های انتخاباتی شهری و روستایی باشت مشخص شد

تعداد صندوق های انتخاباتی شهری و روستایی باشت مشخص شد