مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 15:252024-01-17پزشكي

سرریز فاضلاب انسانی به قره سو تهدید علیه سلامت کشاورزی و غذایی است


رییس گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل رها کردن فاضلاب انسانی به رودخانه قره سو را تهدید علیه سلامت کشاورزی و غذایی استان دانست.

- ایسنا/اردبیل رییس گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل رها کردن فاضلاب انسانی به رودخانه قره سو را تهدید علیه سلامت کشاورزی و غذایی استان دانست.

عباس میرزایی 27 دی در گفت وگو با ایسنا با اعلام اینکه قسمتی از فاضلاب اردبیل بدون تصفیه به رودخانه قره سو سرازیر میشود، اظهار کرد: این امر صحت دارد و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به عنوان ناظر عالی، مکاتبات لازم را انجام و به دستگاههای متولی ابلاغ کرده است.

میرزایی تصریح کرد: همچنین نامه به مقامات قضایی استان ارسال شده است و وظیفه ذاتی ما ایجاب می کند که ورود فاضلاب خام انسانی به رودخانه قره سو را تهدید علیه امنیت و سلامت کشاورزی و غذایی استان بدانیم.

وی عنوان کرد: در خصوص ورود پس آب صنعتی شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل به قره سو اطلاعاتی نداریم، اما ادارات حفاظت از محیط زیست، آبفا و شرکت شهرک های صنعتی استان پاسخگوی سلامت رودخانه قره سو می باشند.

رییس گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل میزان ورود فاضلاب انسانی را به رودخانه قره سو را تابع شرایطی دانست و گفت: در شرایط عادی حدود 30 درصد و در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرریز فاضلاب انسانی به قره سو تهدید علیه سلامت کشاورزی و غذایی است

سرریز فاضلاب انسانی به قره سو تهدید علیه سلامت کشاورزی و غذایی است