مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 13:152024-01-18بين الملل

فرمانده ایرانی مجاهدان عراقی در زمان جنگ که بود؟


«ریسک مدیریتی این کار بسیار بالا بود.

این خطر وجود داشت که اسرا می توانستند به عنوان داوطلب جنگ با عراق به تیپ بدر بپیوندند و هنگام عمل کردن در مرزها، - ریسک مدیریتی این کار بسیار بالا بود.

این خطر وجود داشت که اسرا می توانستند به عنوان داوطلب جنگ با عراق به تیپ بدر بپیوندند و هنگام عمل کردن در مرزها، در موقعیتی که کسی هم نبود از فرار آنها جلوگیری کند، از مرزها عبور کنند و بگریزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل دقایقی در سال 1333 هجری شمسی در بهبهان به دنیا آمد، اما خانواده او با توجه به مشکلاتی که داشتند، مجبور شدند به آغاجاری مهاجرت و در آن شهر زندگی کنند.

اسماعیل که از ذکاوت قابل توجهی برخوردار بود، مورد توجه خانواده قرار گرفت و پس از ورود به دبستان و پشت سر گذاشتن این مرحله و اتمام دبیرستان، در سال 1349 در کنکور هنرستان شرکت ملی نفت (که تنها شاگردان ممتاز و نمونه را می پذیرفت) شرکت کرد و پس از قبولی، به ادامه تحصیل در آن هنرستان پرداخت.

فعالیت های سیاسی – مذهبی برخی دانش آموزان از این آموزشکده – که در آن زمان یکی از مراکز فعال و مهم منطقه به شمار می آمد – برای مبارزه با رژیم استفاده می کردند.

اسماعیل در همین هنرستان با محسن رضایی (فرمانده کل سپاه در دفاع مقدس) آشنا شد و به همراه او و دیگر همرزمانش مبارزه پیگیری را علیه رژیم آغاز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ایرانی مجاهدان عراقی در زمان جنگ که بود؟

فرمانده ایرانی مجاهدان عراقی در زمان جنگ که بود؟