مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 08:502024-01-09سياسي

جامعه دانشگاهی زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات شود


رییس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جامعه دانشگاهی به خوبی می تواند زمینه ساز و تاثیر گذار در مشارکت حداکثری انتخابات شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جامعه دانشگاهی به خوبی می تواند زمینه ساز و تاثیر گذار در مشارکت حداکثری انتخابات شود.

سید جواد هاشمی روز دوشنبه 18 دی در جلسه مشترک کمیسیون دانشجویی و اعضای ستاد انتخابات که با هدف تقویت شور انتخاباتی و مشارکت گسترده برگزار شد، گفت: هدف ما نظرخواهی برای راهکار انجام امور و کارهای اثرگذار در ارتقاء مشارکت مسئولانه و قانونمندانه در انتخابات است.

وی با بیان اینکه همه موظفیم در جهت ارتقاء مشارکت انتخاباتی به دنبال راهکار و چاره اندیشی باشیم، افزود: همفکری ها و هم افزایی ها قطعا تاثیرگذار خواهد بود.

رییس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ظرفیت دانشگاهی و دانشجویی بالایی در استان داریم، اظهارکرد: متنوع ترین نشست دانشجویی را امسال با جامعه دانشگاهی استان داشتیم که اثر گذار بود و این مهم باید تداوم داشته باشد و خروجی محور و اثرگذارتر هم شود.

هاشمی مهر تصریح کرد: از دانشگاهیان و دانشجویان مطالبه گر این انتظار را داریم که پیشنهاد سازنده و راهکار ارائه دهند و با علم و دانش، مطالعه و پژوهش به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه دانشگاهی زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات شود

جامعه دانشگاهی زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات شود