مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 17:052024-01-13فناوري

اتصال 61 روستای اسفراین و بام و صفی آباد به اینترنت پرسرعت خانگی


مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی از اتصال 61 روستای شهرستان های اسفراین و بام و صفی آباد به اینترنت پرسرعت خانگی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی از اتصال 61 روستای شهرستان های اسفراین و بام و صفی آباد به اینترنت پرسرعت خانگی خبر داد.

رسول علی اصغرپور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در این دو شهرستان 53 روستا دارای اینترنت پرسرعت خانگی ADSL و هشت روستا دارای VDSL (سرعت دانلود پنج برابر و آپلود 10 برابر نسبت به ADSL) هستند.

وی ادامه داد: در آخرین روند بهینه سازی و توسعه ارتباطات مخابراتی و عدالت ارتباطی در نقاط مختلف شهری و روستایی در این شهرستان ها، تجهیزات سرویس اینترنت بسیار پرسرعت VDSL در روستای درازپی از توابع اسفراین نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: سرویس VDSL قابلیت ارائه سرعت بالا در ارسال و دریافت اطلاعات را دارد و متقاضیان مناطقی که تحت پوشش آن هستند می توانند با شماره گیری سامانه 2020 نسبت به ثبت درخواست و ثبت نام اقدام کنند.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی بیان کرد: اجرای طرح توسعه خدمات ارتباطی و مخابراتی در روستاها علاوه بر دادن امکان دسترسی به سرویس VDSL موجب افزایش ظرفیت تلفن ثابت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 61 روستای اسفراین و بام و صفی آباد به اینترنت پرسرعت خانگی

اتصال 61 روستای اسفراین و بام و صفی آباد به اینترنت پرسرعت خانگی