مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 23:112023-12-28سياسي

راه اندازی نخستین سالن دادگاه علنی برخط دائم کشور در جزیره کیش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل  دادگستری هرمزگان امروز در مراسم افتتاح نخستین سالن دادگاه علنی برخط دائم کشور در جزیره کیش اظهار داشت : امکان حضور فراگیر مردم از سراسر کشور در این دادگاه برخط به رسیدگی مطلوب دعاوی کمک می کند.

وی خدمت رسانی مطلوب را نیازمند زیرساخت مناسب عنوان کرد و افزود: دسترسی به فناوری روز یکی از عوامل موثر در بهبود خدمات رسانی است و در جزیره کیش زیر ساخت ها فراهم شده است.

  رییس کل دادگستری هرمزگان دومین عامل خدمت گذاری مطلوب را تأمین منابع انسانی توانمند و متخصص برشمرد و ابراز داشت: در دو سال اخیر تعداد قضات دادگستری کیش از پنج نفر به شانزده نفر افزایش و توانمندی دادگستری کیش ارتقا یافته است.

  ابراهیم شاهرخیان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه نیز در این مراسم گفت: با افزایش پنج تا هفت درصدی پرونده های رسیده با مشکلات جدی در حوزه نیروی انسانی، اعتبارات، پایین بودن حقوق و سختی کار همکاران روبرو هستیم.

وی اظهار کرد: در دوره جدید قوه قضاییه و در چارچوب سند تحول قوه، مهمترین برنامه ریزی برای برون رفت از مشکلات برنامه ریزی برای کاهش پرونده ها، هوشمندسازی، افزایش اعتبارات، افزایش نیروی انسانی و تامین اماکن و فضا های جدید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین سالن دادگاه علنی برخط دائم کشور در جزیره کیش

راه اندازی نخستین سالن دادگاه علنی برخط دائم کشور در جزیره کیش