مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:152024-01-09سياسي

میرمحمدی: با تدبیر مناسب می توان مشکلات را مدیریت و رفع کرد


یکی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مطالبه دانشگاه ها از بیمه ها به ویژه از بیمه تامین اجتماعی 700 الی 800 میلیارد تومان است.

- گزارش کمیسیون بهداشت درباره اقدامات دستگاه ها در توزیع دارو میرمحمدی: با تدبیر مناسب می توان مشکلات را مدیریت و رفع کرد یکی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مطالبه دانشگاه ها از بیمه ها به ویژه از بیمه تامین اجتماعی 700 الی 800 میلیارد تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلیل میرمحمدی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره ارزیابی اثر بخشی سیاست گذاری ها و اقدامات عملیاتی دستگاه های مسئول برای ساماندهی مشکلات زنجیره تامین و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی در کشور، با تاکید بر لزوم اتخاذ تصمیمات به موقع و مناسب درباره مسائل مختلف گفت: مشاهده کردیم که چندی پیش وزارت بهداشت همت کرد و الان وضعیت شیر خشک در کشور نسبتاً شرایط آرامی را طی می کند؛ در این زمینه سازمان غذا و دارو تدبیر خوبی انجام داد و امروز شرایط تحویل شیر خشک به مردم خوب شده است؛ مسئولان در بقیه کارها نیز به همین شکل به میدان بیایند تا مشکلات برطرف شود.

وی همچنین با بیان اینکه امروز وضعیت بدهی دانشگاه ها به شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی اسفناک است ، اظهار کرد: عددهای بدهی دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرمحمدی: با تدبیر مناسب می توان مشکلات را مدیریت و رفع کرد

میرمحمدی: با تدبیر مناسب می توان مشکلات را مدیریت و رفع کرد