مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:002024-01-10سياسي

گام های جدی دانشگاه کردستان در جذب دانشجوی بین المللی


دانشگاه کردستان با 12 هزار نفر دانشجو که بیش از 500 نفر از آنها دانشجویان خارجی هستند، گام های خوبی در عرصه آموزش و تعلیم در کشور و در راستای تحقق خواسته های نظام اسلامی برداشته است.

- رییس دانشگاه کردستان گفت: دانشگاه کردستان با 12 هزار نفر دانشجو که بیش از 500 نفر از آنها دانشجویان خارجی هستند، گام های خوبی در عرصه آموزش و تعلیم در کشور و در راستای تحقق خواسته های نظام اسلامی برداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ با دانشگاهیان و فرهنگیان کردستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب در دانشگاه کردستان برگزار شد.

حامد قادرزاده در ابتدای این نشست ضمن خوشامدگویی، به معرفی اجمالی از وضعیت دانشگاه های استان پرداخت و اظهار کرد: در حال حاضر در استان کردستان 40 هزار دانشجو در حال تحصیل هستند که کمتر از 15 هزار نفر از آنها در دانشگاه های روزانه و بدون پرداخت شهریه هستند.

وی افزود: انتظار می رود با نگاه ویژه ای که نظام مقدس جمهوری اسلامی به توازن، تعادل و توسعه پایدار دارد، عنایت ویژه ای به این مسئله داشته باشد.

رییس دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه در حال حاضر دانشگاه کردستان رتبه 10 را در میان 115 دانشگاه دولتی دارد، عنوان کرد: دانشگاه کردستان 400 نفر عضو هیات علمی دارد که 16 نفر از آنها در جمع دانشمندان یک درصد برت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های جدی دانشگاه کردستان در جذب دانشجوی بین المللی

گام های جدی دانشگاه کردستان در جذب دانشجوی بین المللی