مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:362024-01-07اقتصادي

معاون رییس جمهور: تمام دانش بنیان ها می توانند از اعتبار مالیاتی برخوردار شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روح اله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در دیدار با رییس دانشگاه تبریز اظهار کرد: یکی از ویژگی های خاص آذربایجان شرقی و تبریز سهم زیاد بخش خصوصی در اقتصاد این منطقه است به طوریکه اگر در سایر شهرها 80 درصد اقتصاد دولتی و 20 درصد خصوصی است، در آذربایجان شرقی 80 درصد اقتصاد در اختیار بخش خصوصی است.

استفاده از ابزار اعتبار مالیاتی سرمایه گذاری قانون جهش دانش بنیان وی ادامه داد: یکی از راه های جذب اعتبار برای هاب فناوری  و نوآوری، استفاده از ابزار اعتبار مالیاتی سرمایه گذاری قانون جهش دانش بنیان است و شما می توانید با استفاه از ظرفیت های صنعتی موجود در آذربایجان شرقی از این ابزار استفاده کنید.

همانطور که در جلسه اخیر شورای راهبری فناورانه با حضور رییس جمهوری، دانشگاه صنعتی شریف موفق به اخذ مجوز اعتبار مالیاتی 600 میلیارد تومانی یکی از گروه های سرمایه گذاری شد، شما نیز می توانید علاوه بر بحث مولدسازی، از این ابزار نیز استفاده کنید.

وی در ارتباط با ایجاد صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه های استان نیز گفت: باتوجه به ایجاد صندوق پژوهش و فناوری در آذربایجان شرقی و ازطرفی چون سیاست وزارت اقتصاد و اموردارایی، بانک مرکزی و صندوق نوآوری و شکوفایی جلوگیری از افزایش ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: تمام دانش بنیان ها می توانند از اعتبار مالیاتی برخوردار شوند

معاون رییس جمهور: تمام دانش بنیان ها می توانند از اعتبار مالیاتی برخوردار شوند