مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 00:202023-12-25سياسي

قالیباف: شهید «سید رضی موسوی» مجاهدتی سلحشورانه و خستگی ناپذیر داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت سردار «سید رضی موسوی» از مستشاران ایران در سوریه را تسلیت گفت.

- قالیباف: شهید سید رضی موسوی مجاهدتی سلحشورانه و خستگی ناپذیر داشت رییس مجلس در پیامی نوشت: شهید سید رضی موسوی مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه در سال های طولانی و عرصه های راهبردی، در دفاع از آرمان های اسلام، انقلاب و حریم اهل بیت (علیهم السلام) مجاهدتی سلحشورانه و خستگی ناپذیر داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی از مستشاران ایران در سوریه را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا بار دیگر یکی از فرزندان ایران و یاران خدوم ملت، فرمانده دلاور و سردار سرافراز مدافع حرم سید رضی موسوی به کاروان شهیدان پیوست.

سردار رشید و فرمانده ارشد سپاه، شهید سیدرضی موسوی، مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه و از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بودند که در سال های طولانی و عرصه های راهبردی، در دفاع از آرمان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: شهید «سید رضی موسوی» مجاهدتی سلحشورانه و خستگی ناپذیر داشت

قالیباف: شهید «سید رضی موسوی» مجاهدتی سلحشورانه و خستگی ناپذیر داشت