مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 10:152024-01-11سياسي

حمایت معاونت علمی تشویقی از 120 مقاله علمی حوزه های شناختی


از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان طی سال جاری تاکنون بیش از 120 مقاله علمی را تحت حمایت تشویقی قرار داده است.

- از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان طی سال جاری تاکنون بیش از 120 مقاله علمی را تحت حمایت تشویقی قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی معاونت علمی، این ستاد درراستای اهداف وسیاست ها برای ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی و با هدف تربیت نیروی انسانی و تشویق علاقه مندان به فعالیت در حوزه های علوم شناختی طی سال جاری تاکنون بیش از 120 مقاله علمی و پژوهشی و ISI که درمجلات معتبر بین المللی انتشار یافته، را تحت حمایت تشویقی قرارداده است.

این مقالات علمی که در زمینه های علوم اعصاب، روانشناسی، آموزش و پرورش شناختی، فلسفه ذهن و فناوری های شناختی، مدلسازی، هوش مصنوعی، زبان شناسی، مهندسی پزشکی، فیزیولوژی و سایر زمینه های شناختی نگارش شده در مراکز علمی و تخصصی و درمجلات معتبر جهانی ارائه و به چاپ رسیده است.

رشد دانش و تحقیقات علمی درکشورمان درسال های اخیر به واسطه سیاست های حمایتی و سرمایه گذاری درسطوح مختلف علمی و پژوهشی، سبب علاقه مندی و گرایش دانشجویان، اساتید، متخصصان ومحققان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت معاونت علمی تشویقی از 120 مقاله علمی حوزه های شناختی

حمایت معاونت علمی تشویقی از 120 مقاله علمی حوزه های شناختی