مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:262024-01-03سياسي

صنعت نفت توانسته چالشها و تحریم های دشمنان را خنثی کند


جمعی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با حضور در نجف اشرف با آیت الله حسینی نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ،آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق در دیدار با جمعی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری اظهار کرد : یکی از میدان های مبارزه در دنیا مسئله نفت و انرژی است که جایگاه ویژه ای در جهان دارد؛ بر همین اساس کار شما بسیار مقدس و با ارزش است و نتیجه آن پیشرفت ایران اسلامی است.

حسینی افزود : جنگ همچنان ادامه دارد و علیرغم اینکه دشمن در تلاش است تا صادرات نفت را به صفر برساند، اما صنعت نفت توانسته تحریم های دشمنان را خنثی نماید که الحمدالله تلاش های مجاهدانه و خالصانه همه عزیزان در نفت ضامن تولید خواهد بود.

  نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق نقش کارکنان صنعت نفت در پیروزی انقلاب اسلامی را برجسته شمرد و عنوان کرد : صدور انقلاب؛ صدور عشق،علم و دانش است که حضرت امام خمینی (ره) با تاسی از رسول اکرم (ص) این حرکت را آغاز کرد که موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی در ادامه بیان کرد: قضیه غزه یک جریان حق و باطل است و حق مسلم مردم مظلوم فلسطین است که به سرزمین های خود بازگردند و این اقدام رژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت نفت توانسته چالشها و تحریم های دشمنان را خنثی کند

صنعت نفت توانسته چالشها و تحریم های دشمنان را خنثی کند