مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 16:202024-01-04سياسي

بیانیه های نهادها و ارگان های استان اصفهان در محکومیت حادثه تروریستی کرمان


مسؤولان و نهادهای استان اصفهان در بیانیه های جداگانه با تسلیت شهادت جمعی از هم وطنان در حادثه تروریستی کرمان، معرفی و مجازات مسببان آن را خواستار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، هیأت رییسه دانشگاه صنعتی اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، نجف آباد، فلاورجان، ثبت اسناد و املاک اصفهان، آموزش و پرورش استان اصفهان، فرماندار شهرستان اردستان و طلاب و روحانیون اصفهان با انتشار بیانیه های جداگانه حادثه هولناک تروریستی در کرمان را که جان ده ها انسان بی گناه و غیرنظامی را گرفت، محکوم کردند و با ملت ایران ابراز همدری کردند.

متن پیام تسلیت سپاه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف استان اصفهان به مناسبت حادثه تروریستی کرمان بدین شرح است: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم   .

فَانتَقَمْنَا مِنَ الَّذِینَ أَجْرَمُوا وَکَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ سوره روم، آیه47 مجرمان را مجازات کردیم؛ (و مؤمنان را یاری نمودیم)؛ و یاری مؤمنان، همواره حقّی است بر عهده ما.

  در ایام جشن ولادت حضرت زهرای مرضیه(سلام الله علیها) و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، عناصر کور دل و دشمنان ناکام و سرخورده از پایداری، مقاومت و ایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه های نهادها و ارگان های استان اصفهان در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

بیانیه های نهادها و ارگان های استان اصفهان در محکومیت حادثه تروریستی کرمان