مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:352023-12-25اجتماعي

اعزام فرهنگیان گلستان به اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت


اعزام فرهنگیان به این اردو و آشنایی هر چه بیشتر با دستاورد های انقلاب و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس گامی مهم در جهت تربیت دانش آموز تراز انقلاب است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان: اعزام فرهنگیان به این اردو و آشنایی هر چه بیشتر با دستاورد های انقلاب و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس گامی مهم در جهت تربیت دانش آموز تراز انقلاب است.

سید رضا نظری صبح امروز 4 دی ماه در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان اینکه امروز ما شاهد برگزاری کاری نو با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان در کشور بودیم، اظهار کرد: این حرکت نخستین بار در کشور برگزار شد که تلفیقی از راهیان نور و راهیان پیشرفت است.

وی تعداد افراد اعزامی در استان به این سفر را 250 نفر برشمرد و افزود: این تعداد از همکاران فرهنگی متشکل از خواهران و برادران در 5 اتوبوس به این اردو اعزام شدند که در این سفر ضمن بازدید از دستاوردهای انقلاب به تجدید میثاق با شهدای دفاع مقدس نیز می پردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان مناطق مورد بازدید در این سفر 4 روزه را به صورت ذیل عنوان کرد و گفت: در این اردو فرهنگیان به مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله اهواز، دزفول، طلاییه و غیره سفر کرده و ضمن آن از دستاوردهای مرکز هوا و فضا در جنوب کشور نیز دیدن می کنند؛ لازم به ذکر است در صورت ایجاد هماهنگی برنامه بازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام فرهنگیان گلستان به اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت

اعزام فرهنگیان گلستان به اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت