مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 17:252024-01-14سياسي

جریان انقلابی کهگیلویه و بویراحمد به نبود و حذف رقیب رضایت ندارد


فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد معتقد است جریان انقلابی استان هرگز به حذف رقیب در انتخابات پیش رو فکر نکرده و حتی برای آمدن آن ها ریش سفیدی هم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ استان کهگیلویه و بویراحمد کاملاً آرایش انتخاباتی به خود گرفته و در هر کوی و برزن این روزها آن چه که مردم بیشتر در مورد آن حرف می زنند و تحلیل می کنند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

درصد مشارکت در استان کهگیلویه و بویراحمد همواره به شکلی بوده که این استان را روی سکو قرار داده و کهگیلویه و بویراحمد در طول تاریخ انتخابات ها از استان های اول تا سوم از حیث مشارکت مردم به شمار می رود.

در این بین فعالان سیاسی استان نیز هر یک به نحوی در حال کنشگری برای جلب و جذب آرای مردم به نفع کاندیداهای مد نظر خود هستند و البته از دریچه های مختلف این انتخابات را رصد کرده و مورد تحلیل قرار می دهند.

در همین خصوص به سراغ علی اصغر فضیلت از فعالان جوان سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد رفتیم که با حضور همیشگی در فضای سیاسی استان در فضای مجازی نیز از کنشگران فعال سیاسی و اجتماعی در این حوزه به شناخته می شود.

او معتقد است که استان کهگیلویه و بویراحمد در این دوره انتخابات همچنان از حیث مشارکت یکی از استان های برتر کشور خواهد بود و مردم کمترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان انقلابی کهگیلویه و بویراحمد به نبود و حذف رقیب رضایت ندارد

جریان انقلابی کهگیلویه و بویراحمد به نبود و حذف رقیب رضایت ندارد