مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 00:102024-01-01ورزشي

بازیکنان بالای 28 سال دعوت نشده به تیم ملی، آماده خدمت شوند


معاون اجتماعی وظیفه عمومی فراجا گفت: بازیکنانی که سنشان بالای 28 سال است اما به تیم ملی دعوت نشده اند باید برای سربازی آماده شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، حسین زاهدی معاون اجتماعی وظیفه عمومی فراجا امشب 11 دی 1402 در برنامه فوتبال برتر شبکه 3 در مورد لغو مصوبه اعزام به خدمت سربازی بازیکنان فوتبال گفت: در سال 97 این موضوع مصوب شد و از سال 98 مورد اجرا قرار گرفت و تعدادی از بازیکنان ما در لیگ برتر و تیم ملی از این موضوع استفاده کردند.

معاون اجتماعی وظیفه عمومی فراجا تصریح کرد: این مقررات به صورت آزمایشی و موقت تصویب شد و حالا بعد از  4 سال از اجرایی شدن آن به صورت ارزیابی نتایج آن انجام شد اما نتایج آن مطلوب نبود و در تاریخ 5 مهر ماه با ابلاغ ستاد کل متوقف شد.

وی ادامه داد: با توجه به توقف این طرح باید مواردی را پیش بینی می کردیم تا باشگاه ها متضرر نشوند و این مقررات هم به نحو احسن اجرا بشوند.

 زاهدی گفت: با صحبت ها و جلساتی که با وزارت ورزش داشتیم مقرر شد تا پایان فصل با توجه به قراردادهایی که منعقد کرده اند به این عزیزان مهلت داده شود.

معاون اجتماعی وظیفه عمومی فراجا افزود: لازم به ذکر است که تمامی مقرراتی که در گذشته اجرا می شدند کماکان هم ادامه دارند یعنی کسی که 28 سال برسد نیم فصل اتمام فعالیت آن است و اگر کسی به تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان بالای 28 سال دعوت نشده به تیم ملی، آماده خدمت شوند

بازیکنان بالای 28 سال دعوت نشده به تیم ملی، آماده خدمت شوند