مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 08:402024-01-14سياسي

رزمایش مدیریت بحران وزارت نیرو برگزار می شود


رزمایش مدیریت بحران وزارت نیرو در منطقه شمالشرق کشور در سمنان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد حسینی نژاد، سخنگوی رزمایش مدیریت بحران وزارت نیرو در منطقه شمالشرق کشور گفت: رزمایش تمرینی و آموزشی و پدافند غیرعامل این وزارتخانه در این منطقه، با رویکرد چندمنظوره اختلال در سامانه های آب و برق در محدوده شهر سمنان برگزار می شود.

حسینی نژاد افزود: این مانور به میزبانی استان سمنان و با حضور استان های یاری رسان خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان در صنعت آب و برق در سطح یک عملیاتی، روز 27 دی برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: استان سمنان با توجه به اینکه در جوار پایتخت کشور قرار دارد، در معرض تهدیدات متعدد است و بر اساس اصول مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، توانایی دستگاه های اجرایی آن همواره برای شرایط اضطراری در بالاترین سطح ممکن باید حفظ باشد.

سخنگوی رزمایش مدیریت بحران وزارت نیرو در منطقه شمالشرق کشور اضافه کرد: بهترین راه تقویت آمادگی برابر چنین تهدیداتی از نوع طبیعی و چه خرابکارانه، برگزاری چنین رزمایش هایی است که می تواند خدمت رسانی صنعت آب و برق را بیمه کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به انواع تهدیدات مورد پیش بینی در این رزمایش اشاره و اضافه کرد: تهدیداتی نظیر بیولوژیکی و شیمیایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مدیریت بحران وزارت نیرو برگزار می شود

رزمایش مدیریت بحران وزارت نیرو برگزار می شود