مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:502024-01-03سياسي

ایران: به هرگونه تهدید و اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی قاطعانه پاسخ می دهیم


سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه ای به شورای امنیت اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران به هرگونه تهدید و اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی با قاطعیت پاسخ خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس،امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نیویورک درباره نقض مداوم و آشکار حقوق بین الملل و منشور سازمان ملل توسط رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران به رییس شورای امنیت این سازمان نامه نوشت.

در این نامه آمده است: پیرو نامه مورخ 25 سپتامبر 2023 (S/2023/697) مایلم ذیلا موارد نقض مداوم و آشکار حقوق بین الملل و منشور سازمان ملل توسط رژیم اسراییل علیه جمهوری اسلامی ایران را به اطلاع اعضای شورای امنیت سازمان ملل برسانم.

در 30 دسامبر 2023، نخست وزیر رژیم اسراییل به تهدید به استفاده از نیروی نظامی علیه ایران، همراه با انتشار اطلاعات نادرست و دروغ درباره ایران ادامه داد و گفت: ما همیشه و همه جا علیه ایران در حال اقدام هستیم، وارد جزییات نخواهم شد.

او همچنین مدعی شد که هدفی که سال هاست برای دستیابی به آن کار کرده ام تغییری نکرده، و این هدف انجام هر کاری - هر کاری - برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران: به هرگونه تهدید و اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی قاطعانه پاسخ می دهیم

ایران: به هرگونه تهدید و اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی قاطعانه پاسخ می دهیم